Παρέμβαση σχετικά με την επικείμενη κατάθεση για ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία κάνει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας. Στην παρέμβασή του ο Σύλλογος αναφέρεται στα σοβαρά προβλήματα που ανακύπτουν απο το νέο νομοσχέδιο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία) με σημαντικότερο την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα. Μάλιστα η επισήμανση για την αύξηση των μαθητών έρχεται σε μία περίοδο κατά την οποία ο Κορονοϊός θα αποτελεί πρόβλημα και για την επόμενο σχολική χρονιά, κατά την οποία το λογικό θα ήταν να έχουμε μείωση μαθητών ανά τμήμα.
Ειδικότερα, στην ανακοίνωση που υπογράφει η πρόεδρος του ΣΕΠΕ Κορινθίας Ελένη Ζερβού αναφέρεται:
“Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, παρά τις αντιδράσεις των Συλλόγων και της ΔΟΕ προχωρά ακάθεκτη στην κατάθεση του νομοσχεδίου προς ψήφιση.
Επέλεξε να προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες εν μέσω πανδημίας καταλύοντας το δημοκρατικό διάλογο με τους δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών. Δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει χρήση των εργαλείων της Πληροφορικής, που τόσο πολύ “διαφημίζει” (εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τηλεδιασκέψεις) και να προβεί έστω σε τηλεδιάσκεψη με τα Δ.Σ της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ. Μια τέτοια επικοινωνία, μάλλον, θα της ήταν δυσάρεστη.
Το “άρθρο 49”, σχετικά με ρυθμίσεις λειτουργίας των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έκρυβε μια δυσάρεστη και απρόσμενη έκπληξη για όλους μας, καθώς αυτή η πληροφορία δεν είχε διαρρεύσει στον τύπο το προηγούμενο διάστημα.
Αυξάνεται ο αριθμός των νηπίων 24 ανά τμήμα και των μαθητών του δημοτικού με δυνατότητα προσαύξησης 10% και για τα νηπιαγωγεία ελάχιστος αριθμός παιδιών 16 για τα διθέσια και άνω και για επταθέσια δημοτικά και άνω ελάχιστος αριθμός μαθητών, τουλάχιστον 20.
Εν μέσω πανδημίας που ήρθε για να μείνει και την επόμενη σχολική χρονιά, όπως λένε οι ειδικοί, αντί να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις αυξάνεται! Θα γίνουν έτσι πολλές μετακινήσεις μαθητών σε όμορα σχολεία και θα μειωθούν και θέσεις εκπαιδευτικών.
Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών με Καθηγητή Αγγλικής Γλώσσας καταπατά τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του νηπιαγωγείου. Στο νηπιαγωγείο τα προγράμματα σπουδών δεν αποτελούν διακριτά διδακτικά αντικείμενα και το πρόγραμμα είναι ενιαίο.
- όχι στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών
- καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας για αντιδημοκρατικές ενέργειες
- ζητάμε να μην προχωρήσει στη ψήφιση του νομοσχεδίου
Να καταθέσει αντ’ αυτού νομοσχέδιο για:
- πρόσληψη μόνιμων κιθαριστριών σε όλα τα σχολεία
- μείωση του αριθμού αμάθητων ανά τμήμα
- στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων και των μαθητών με αναπηρίες (ΑμεΑ)
Μαζικά και δυναμικά θα αντιδράσουμε για τα δικαιώματα των μαθητών μας στην προστασία τους και την ισότιμη εκπαίδευση τους...”, καταλήγει η ανακοίνωση.
Comments