ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Διώρυγα: Κλειστή μέχρι το 2022 …και βλέπουμε!

0

Καμία νέα κατάπτωση δεν έχει συμβεί τους τελευταίους μήνες στην Διώρυγα της Κορίνθου όπως διαβεβαιώνει η εταιρεία, διαψεύδοντας έτσι τις πληροφορίες που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες και οι οποίες ενισχύθηκαν απο ένα βίντεο της ομάδας UpStories. Το βίντεο είναι φυσικά πρόσφατο, ωστόσο απεικονίζει την υφιστάμενη κατάσταση, όπως ακριβώς διαμορφώθηκε μετά την τελευταία κατάπτωση τον περασμένο Φεβρουάριο. Από τότε μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει κάποια νέα κατάπτωση, αλλά δεν έχει γίνει και καμία απολύτως εργασία στην Διώρυγα. Αυτό σημαίνει πως παραμένει κλειστή για τη ναυσιπλοΐα, η φετινή τουριστική σεζόν θα χαθεί και ο φόβος είναι ότι θα χαθεί και η επόμενη σεζόν (καλοκαίρι 2022).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΑΕΔΙΚ- καμιά νέα κατάπτωση στην Διώρυγα

Όλα αυτά συμβαίνουν επειδή έχει καθυστερήσει ο διαγωνισμός που τρέχει το υπουργείο Υποδομών για την μελέτη και ο οποίος είναι στην διαδικασία οριστικοποίησης του αναδόχου. Το έργο με προϋπολογισμό εννέα εκατ. ευρώ είναι σε εξέλιξη και θα κρατήσει ένα χρόνο, ίσως και περισσότερο, κάτι που σημαίνει πως -ενδεχομένως- η Διώρυγα δεν θα παραδοθεί ούτε το καλοκαίρι του 2022. Καθόλο αυτό το διάστημα η απώλεια εσόδων για την Διώρυγα είναι πολύ μεγάλη (μιλάμε για σχεδόν 15-18 μήνες που θα είναι κλειστή), ωστόσο, το Υπερταμείο, στο οποίο ανήκει η Διώρυγα θα αναλάβει το λειτουργικό κόστος. Ανάμεσα σε αυτό είναι φυσικά και το εργατικό κόστος, με τους εργαζόμενους να ανησυχούν για τις θέσεις εργασίας. Πάντως, φαίνεται να υπάρχει διαβεβαίωση πως δεν θα χαθούν θέσεις εργασίας καθώς μέρος των εργασιών θα αναλάβει η ίδια η ΑΕΔΙΚ, απασχολώντας έτσι τους εργαζόμενους.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως, ότι η εταιρεία είχε διαμορφώσει ένα πλάνο γρήγορων και στοχευμένων δράσεων με προϋπολογισμό 175 χιλιάδων ευρώ, για μια σειρά από εργασίες αποφόρτισης στο επίμαχο σημείο όπου γίνονται οι κατολισθήσεις. Σκοπός ήταν να λειτουργήσει η Διώρυγα, τουλάχιστον για το καλοκαίρι του 2021, ώστε να μην χαθούν έσοδα. Ωστόσο το υπουργείο Υποδομών, δια το Υπερταμείου, απέρριψε την σχετική προοπτική, καθώς δεν διασφαλιζόταν ότι θα μπορεί να συνεχιστεί η ναυσιπλοΐα χωρίς τον κίνδυνο κάποιου μικρού ή μεγάλου ατυχήματος, την ώρα της διέλευσης ενός πλοίου ή ενός σκάφους, με πολύ μεγαλύτερες τελικά ζημιές.

Φυσικό αέριο στην Κόρινθο: πότε θα έρθει, πόσο θα κοστίσει

Previous article

«Τρίβουν τα χέρια τους» με το ελαιόλαδο στα 3.51€ – Tιμές σε Πελοπόννησο, Κρήτη, Ιταλία και Ισπανία

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.