ΔΗΜΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

τα τρια αγκάθια – Γιατί ψήφισε αρνητικά στην μονοδρόμηση της Ποσειδώνος η παράταξη της Πρωτόπαππα

0

Θετικά, αλλά κατά πλειοψηφία, γνωμοδότησε το Τοπικό Συμβούλιο Λουτρακίου πάνω στο επίμαχο ερώτημα για την μονοδρόμηση της οδού Ποσειδώνος και στο τμήμα από την οδό Αιγαίου μέχρι την οδό Παπανικολάου. Έτσι ανοίγει ο δρόμος και για την θετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, προκειμένου να αλλάξει μία συνήθεια δεκαετιών σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους και δημοφιλείς δρόμους του Λουτρακίου και της Κορινθίας.

Εξαίρεση αποτέλεσε η παράταξη Δύναμη Δημιουργίας της Μαρίας Πρωτόπαππα, καθώς οι τοπικοί σύμβουλοι της παράταξης μειοψήφησαν, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων πως “το μοντέλο μονοδρόμησης προς Λουτράκι είναι το χειρότερο από τα τρία μοντέλα που προτάθηκαν, για αυτό και ο μελετητής προτείνει κάποιες διορθωτικές ενέργειες ώστε να εξομαλύνει αυτήν την επιλογή

Στο παρόν συμβούλιο καλούμαστε σε ψηφοφορία ΔΙΑ ΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και όχι δια ζώσης …… να

  1. Γνωμοδοτήσουμε επί τις κυκλοφοριακής μελέτης για την μονοδρόμηση της δημοτικής οδού Ποσειδώνος, στο τμήμα μεταξύ των οδών Μελίνας Μερκούρης (Αιγαίου) και Παπανικολάου.
  2. Χορηγήσουμε ή μη άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής αορίστου διάρκειας σε Κ.Υ.Ε. που λειτουργεί ο κ. Νικολάου Βασίλειος, επί της οδού Ποσειδώνος 69, στο Λουτράκι

Όσο αναφορά το πρώτο θέμα, στο αρχείο που έχουμε λάβει με ονομασία «(1ο) ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ μονοδρόμηση της Λ Ποσειδώνος[5188]» 

  1. Στην τρίτη σελίδα αναφέρεται «… τις υψηλές ταχύτητες που αναπτύσσουν τα οχήματα… συνθήκες προσκλήσεις σοβαρών ατυχημάτων.» .

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι υπάρχει σήμανση 30Km/h

Σύμφωνα με το δημόσιο έγγραφο που μας παρουσιάζεται δηλώνεται οτι,

1. Δεν κάνει σωστά τη δουλειά του το ΑΤ Λουτρακίου?

2. Δεν κάνει σωστά τη δουλειά της η Τροχαία Κορίνθου?

3. Το όριο θα παραμείνει στα 30Km(!!!), οπότε παραμένει ο υψηλός κίνδυνος σοβαρών ατυχημάτων, σοβαρότερων λόγω αυξημένης μικτής κυκλοφορίας?

  1. Στην τέταρτη σελίδα γίνεται εμφανές ότι το μοντέλο μονοδρόμησης προς Λουτράκι είναι το χειρότερο από τα τρία μοντέλα που προτάθηκαν, για αυτό και ο μελετητής προτείνει κάποιες διορθωτικές ενέργειες ώστε να εξομαλύνει αυτήν την επιλογή.

Μία από αυτές που αναφέρονται στο έγγραφο «(1ο) ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ» σελ. 17/28, αλλά δεν αναφέρεται στην πρόσκληση γνωμοδότησης του συμβουλίου, είναι η δημιουργία τρίτης λωρίδας κυκλοφορίας, στη διασταύρωση του σηματοδότη Ελ. Βενιζέλου & Μελ. Μερκούρης.

Βάση των διορθωτικών προτάσεων, θα μειωθεί ο χρόνος πρασίνου στην Ελ. Βενιζέλου (“απαιτείται αύξηση του χρόνου πρασίνου στην πρόσβαση Μελ. Μερκούρης εις βάρος του χρόνου πρασίνου της Ελ. Βενιζέλου “). Ο αυξημένος όγκος που θα έχει διοχετευτεί στην Ελ. Βενιζέλου τι θα απογίνει? Ήδη τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει πρόβλημα σε αυτή τη διασταύρωση κατά την είσοδο και έξοδο.

Πάμε να εφαρμόσουμε ένα μοντέλο στο οποίο ο ίδιος ο μελετητής, από τα τρία μοντέλα που προτείνει, καλούμαστε να ψηφίσουμε το τρίτο και χειρότερο σενάριο, χωρίς να εφαρμόσουμε πλήρως τις προτάσεις του, δημιουργώντας τέταρτο μοντέλο ακόμα χειρότερο!

Βάση όλων των παραπάνω κρίσιμων προβληματισμών και η μη δυνατότητα διαβούλευσης αφού το θέμα είναι «δια περιφοράς» και όχι «δια ζώσης», παρά την κρισιμότητα του θέματος (!),  η ψήφος ως προς το πρώτο θέμα είναι αρνητική – κατά.

  1. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2018, θεωρείται αντιπροσωπευτικό δείγμα? Έχει υπολογιστεί στη μελέτη ότι στην οδό Μελίνας Μερκούρης (Αιγαίου) θα είναι ο τερματικός σταθμός του προαστιακού!? 
  2. Δε γίνεται πουθενά λόγος για εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδίου και διάνοιξη των κάθετων οδών.

Υπέρ είναι η ψήφος ως προς το δεύτερο θέμα της συνεδρίασης, χορήγηση άδεια παράτασης ωραρίου χρήσης μουσικής αορίστου διάρκειας σε Κ.Υ.Ε. που λειτουργεί ο κ. Νικολάου Βασίλειος, επί της οδού Ποσειδώνος 69, στο Λουτράκι

Οι σύμβουλοι της κοινότητας Λουτρακίου – Περαχώρας του συνδυασμού Δύναμη Δημιουργίας με θέληση και γνώση-Μαρία Πρωτοπαππά:

Κουμπούνης Ηλίας

Μέξιας Ανάργυρος

Μουτάφη Φανή

Αμπέλι: Ξεκινούν οι αιτήσεις για την πρώιμη συγκομιδή – Οι ποικιλίες και οι τιμές ενίσχυσης

Previous article

Το πρόγραμμα του Τενεάτη στα μπαράζ

Next article

You may also like

Comments

Comments are closed.