Σε δεινή θέση έχει περιέλθει η αγορά των ταχυμεταφορών, κυρίως λόγω της έκρηξης στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου που προκάλεσε η πανδημία.
Η κρίση που προκλήθηκε εκείνο το διάστημα με τις καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν και ανά περιπτώσεις την αδυναμία εξυπηρέτησης του μεγάλου όγκου παραγγελιών ανάγκασε τις εταιρείες να αναζητήσουν νέους, ευέλικτους τρόπους εξυπηρέτησης. Κάποιες, όμως, δεν τα κατάφεραν.
Πριν από τέσσερα περίπου χρόνια η ACS στην Κόρινθο άλλαξε χέρια, ενώ το ίδιο συνέβη πριν από δύο περίπου χρόνια και με την Γενική Κορίνθου, που επίσης άφησε στα κρύα του λουτρού εκατοντάδες πελάτες.
Χτες και σήμερα και πάλι η ACS της Κορίνθου δεν λειτούργησε με τις φήμες να κάνουν λόγο για “λογιστικά” προβλήματα μεταξύ της “μαμάς” εταιρείας και των τοπικών ανταποκριτών, που αφορούσαν καθυστερήσεις στις καταβολές των χρημάτων ένθεν κακείθεν.
Σε ανακοίνωση από την ACS το περασμένο Σάββατο αναφέρθηκε μεταξύ άλλων:
“Αγαπητοί πελάτες,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, λόγω έκτακτων συνθηκών, τα καταστήματά μας στην Κόρινθο και στο Λουτράκι παραμένουν κλειστά. Η παραλαβή των αποστολών σας μπορεί να γίνει από το κέντρο διαλογής ACS στην Κόρινθο…”
Επειδή είναι ένα σοβαρό θέμα, στην ανακοίνωση από την ACS, “ξέχασαν” να αναφέρουν ποιες είναι αυτές οι έκτακτες συνθήκες που οδήγησαν στο κλείσιμο (έστω προσωρινό) των καταστημάτων στην Κόρινθο και το Λουτράκι!
Comments