Με ένα προσωπικό του (αλλά ουσιαστικά δημοτικό) θέμα απασχόλησε το δημοτικό συμβούλιο ο Νίκος Σταυρέλης. Όπως είναι γνωστό ο δήμαρχος, εδώ και μερικές εβδομάδες, δεν έχει αυτοκίνητο και μετακινείται για τις υπηρεσιακές ανάγκες, μετακινήσεις και συναντήσεις με ένα αγροτικό. Εικόνα που μάλλον δεν περιποιεί τιμή για τον πρώτο πολίτη του δήμου.
Ο κ. Σταυρέλης ανέφερε πως κατά τις έρευνες που έγιναν από την υπηρεσία για ενοικίαση ενός αυτοκινήτου 1400 κυβικών, μέσω leasing, oi τιμές ξεπερνούσαν τα 1000 ευρώ με τον ΦΠΑ και συγκεκριμένα έφταναν τα 1080 μηνιαίως. Καμία σχέση δηλαδή με τις τιμές προ τετραετίας, όταν νοικιάστηκε από τον τέως δήμαρχο Βασίλη Νανόπουλος αυτοκίνητο (μέσω της ΔΕΥΑΚ) έναντι τιμήματος 400 ευρω τον μήνα. “Θέλω την γνώμη σας τι να κάνω“, είπε ο κ. Σταυρέλης απευθυνόμενος στο σώμα.
Ως γενική αρχή όσοι τοποθετήθηκαν δεν είχαν αντίρρηση αντιλαμβανόμενοι ότι είναι λογικό ο δήμαρχος να μην πηγαίνει με το …datsun στις συναντήσεις που έχει.
Ο κ. Νανόπουλος ζήτησε επαρκέστερη ενημέρωση χαρακτηρίζοντας μεγάλη τη διαφορά από το αυτοκίνητο που πλήρωνε ο δήμος επί των ημερών του και στην σημερινή εξέλιξη. “Φέρτε μας μια συγκεκριμένη πρόταση και να το συζητήσουμε…”, ανέφερε.
Ο κ. Πρωτοπαππάς σημείωσε πως δεν διαφωνεί να έχει ο δήμαρχος αυτοκίνητο, ζήτησε, όμως και αυτός μία πρόταση από την πλευρά του δημάρχου που να γίνει βάση συζήτησης. Έριξε μάλιστα την ιδέα μήπως είναι πιο συμφέρουσα η αγορά ενός αυτοκινήτου…
Πιο ξεκάθαρος ο κ. Γκουργιώτης ανέφερε πως είναι απολύτως λογικό και ο δήμαρχος να ζητά αυτοκίνητο και το δημοτικό συμβούλιο να θέλει να δει το κόστος. Σημείωσε, όμως πως δεν του αρέσει η μιζέρια: “όταν μιλάμε για τον πρώτο δήμο του νομού και τον πρώτο πολίτη του δήμου, δεν θέλω να συμβιβαστώ με λαϊκίστικες προσεγγίσεις που λένε να προσέρχεται στις συναντήσεις του με ένα αγροτικό ή με ένα χιλιάρι…”. Συμφώνησε επίσης και αυτός ότι πρέπει να εξεταστεί η λύση της αγοράς που θα κρατήσει το αυτοκίνητο ως περιουσιακό στοιχείο του δήμου.
Ο τέως πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αντώνης Κυριαζής κινήθηκε πιο πρακτικά. Ανεφερε πως με 1080 ευρώ τον μήνα το κόστος για μια τετραετή ενοικίαση θα ξεπεράσει τα 50.000 ευρώ. Αναρωτήθηκε δε τι θα γίνει μετά; Θα επιστραφεί το αυτοκίνητο και θα ενοικιαστεί άλλο; Ή θα αγοραστεί; Και ζήτησε και αυτός να γίνει έρευνα αγοράς και να έρθει συγκεκριμένη πρόταση από τον δήμο.
Πάντως η αλήθεια είναι πως με 1080 ευρω τον μήνα για τα τέσσερα χρόνια που είναι η μέση μίσθωση με leasing, το κόστος θα φτάσει σχεδόν τις 50.000 ευρώ! Και μετά θα πρέπει να ξοδέψεις κι άλλα για να αγοράσεις το αυτοκίνητο ή να το επιστρέψεις και να πάρεις άλλο.
Αντίθετα με ένα ποσό κοντά στις 30 χιλιάδες ευρώ -δηλαδή λίγο παραπάνω από τα μισά λεφτά- μπορείς να βρεις ένα εξαιρετικό 1400άρι.
Τι θα γίνει μένει να το δούμε. Κρατάμε, πάντως, πως είναι αδιανόητο να μην μπορεί να διατεθεί ένα καλό αυτοκίνητο για τις ανάγκες του πρώτου πολίτη του δήμου.
Comments