Από την μία γέφυρα και με εκ περιτροπής κυκλοφορία των δύο ρευμάτων κινούνται εδώ και μερικούς μήνες τα αυτοκίνητα στην βυθιζόμενη γέφυρα της Ισθμίας. Αιτία το γεγονός της προσάραξης ενός πλοίου πάνω στην βυθιζόμενη γέφυρα, τον περασμένο Νοέμβριο, αφού λόγω βλάβης η γέφυρα δεν κατέβηκε εντελώς. Τι έχει συμβεί από τότε;
Η διαδικασία για τον διαγωνισμό του αναδόχου που θα αναλάμβανε την αποκατάσταση της γέφυρας ξεκίνησε από την ΑΕΔΙΚ μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων 2019, όμως η καραντίνα και ο Covid νέκρωσε τα πάντα. Έτσι, ο διαγωνισμός έγινε τον περασμένο Μάιο, αμέσως μετά την λήξη της καραντίνας, ωστόσο κατέστη άγονος. Επρόκειτο να επαναληφθεί τον Ιούλιο, αλλά και εκεί οι αλλαγές στην διοίκηση προκάλεσαν νέες καθυστερήσεις, αφού δεν κατέστη δυνατόν να γίνει Διοικητικό Συμβούλιο, ενώ είναι απαραίτητο να νομιμοποιηθεί η σύσταση του νέου ΔΣ από το ΓΕΜΗ. Κάτι που αναμένεται την επόμενη εβδομάδα.
Αν, όλα πάνε καλά, το χρονοδιάγραμμα προβλέπει να γίνει ο νέος διαγωνισμός ( θα χρειαστούν 15 ημέρες), να κατακυρωθεί ο εργολάβος (άλλες 15 ημέρες) και να γίνει η συμβασιοποίηση (1 μηνας). Από εκεί και πέρα οι εργασίες εκτιμάται ότι θα κρατήσουν περίπου άλλον ένα μήνα, οπότε υπολογίζεται ότι η γέφυρα θα έχει αποκατασταθεί περί τα τέλη Δεκεμβρίου. Το πιθανότερο ωστόσο είναι πως η περίφημη ελληνική γραφειοκρατία θα καθυστερήσει έτι περαιτέρω την ολοκλήρωση, οπότε ίσως το τέλος της ταλαιπωρίας των κατοίκων και των οδηγών να κρατήσει μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου 2021.
[…] τις δύο βυθιζόμενες γέφυρες της Διώρυγας (στα Ίσθμια) είναι εκτός λειτουργίας λόγω βλάβης ενώ κατά καιρούς προβλήματα παρατηρούνται και στην […]
[…] ό,τι αφορά την γέφυρα στα Ισθμια -το ένα ρεύμα της οποίας που παραμένει κλειστό εδώ και […]