Ο πολυήμερος περιορισμός της κυκλοφορίας έδωσε την ευκαιρία να διαλυθούν αρκετοί μύθοι σε διάφορα επίπεδα, αλλά και να αποκαλυφθούν στις πραγματικές τους διαστάσεις πολλά προβλήματα, τα οποία καλύπτονταν από το πέπλο της κανονικότητας.
Στο παρόν σημείωμα θα αναφερθούμε σε ένα πρόβλημα που έχουμε διαπιστώσει όλοι όσοι ζούμε στην Κόρινθο και αφορά φυσικά το πρόβλημα της στάθμευσης.
Τις πρώτες ημέρες της καραντίνας είναι αλήθεια πως τέτοιο πρόβλημα δεν παρατηρήθηκε -και πως να συμβεί, άλλωστε, καθώς ελαχιστότατοι άνθρωποι κατέβαιναν στο κέντρο της πόλης.
Όσο όμως περνούσε ο καιρός και περισσότεροι άνθρωποι “ξαστέρωναν” διαπιστώθηκε ότι το φρακάρισμα και το διπλοπαρκάρισμα επέστρεφαν.

Όλα αυτά, δε, συνέβαιναν ενώ εξακολουθούσαν να ισχύουν τα δεσμά του “13033” και τα “λουκέτα” στα εμπορικά καταστήματα, τα σχολεία και τα καφέ, ενώ ακόμα και οι περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες υπολειτουργούσαν.

Ο μύθος που κυρίως διαλύθηκε είχε να κάνει με τους εμπόρους που ανοίγουν πρωί πρωί τα καταστήματά τους, έρχονται στο κέντρο και πιάνουν όλες τις θέσεις. Ο δεύτερος μύθος έχει να κάνει με τους πολίτες που κατεβαίνουν για καφέ, χωρίς να έχουν λόγο και πιάνουν επίσης τις θέσεις παρκαρίσματος. Ουσιαστικά, απο όποια πλευρά κι αν το δεις, είναι σαφές πως η μείωση στην κυκλοφορία σε σχέση με μία κανονική μέρα ήταν σημαντική ωστόσο, και πάλι οι θέσεις στάθμευσης δεν ήταν αρκετές.
Νομίζουμε πως ένας από τους στόχους που πρέπει να θέσει η δημοτική αρχή είναι να δημιουργήσει νέους χώρους στάθμευσης, αν θέλει να διαμορφώσει συνθήκες κανονικότητας στην καθημερινότητά μας. Μία λύση θα ήταν να νοικιάσει τα δεκάδες οικόπεδα που βρίσκονται “χέρσα” και αναξιοποίητα στο κέντρο της πόλης (πρόχειρα θυμόμαστε τρία, στις οδούς Αδειμάντου κοντά στο “Μαρία Δημητριάδη”, στην Δαμασκηνού, μετά τα φανάρια και στην Κροκιδά, κοντά στην Νομαρχία) και να τα μετατρέψει σε δωρεάν πάρκινγκ. Με τον τρόπο αυτό και ένα εισόδημα θα δώσει στους ιδιοκτήτες τους και ανάσα θα προσφέρει στο πρόβλημα της στάθμευσης.
Comments