“Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Μέσα από την επιστολή μας, εκφράζουμε την αγωνία πολλών μαθητών Λυκείου για την έκταση της εξεταστέας ύλης των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων, την ελάχιστη βάση εισαγωγής (Ε.Β.Ε), το σύστημα των δύο Μηχανογραφικών και την Τράπεζα θεμάτων στις Α’ και Β΄ τάξεις του Λυκείου.
Εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, είμαστε αντιμέτωποι με μια πανδημία, η οποία είχε ως αποτέλεσμα, την πίεση, το άγχος, την ανεργία, και κυρίως την απουσία της δια ζώσης διδασκαλίας. Μέσα, λοιπόν, από αυτές τις δυσκολίες, εμείς ως μαθητές καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και των νεων μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου Παιδείας.
Ειδικότερα, οι αποφάσεις που πάρθηκαν αφορούν και στην αύξηση της ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζομένωνμαθημάτων. Σε αυτό το σημείο, να σας θυμίσουμε το γεγονός ότι εμείς οι μαθητές της Γ’ Λυκείου του σχολικού έτους 2021-2022 ,τα δύο προηγούμενα σχολικά χρόνια διδασκόμασταν την διδακτέα ύλη μόνο μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα (webex) με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μαθησιακά κενά.
Επιπλέον, επαναφέρατε την Τράπεζα θεμάτων στις δύο μικρότερες βαθμίδες του Λυκείου, η οποία είχε εφαρμοστεί τα παλαιότερα χρόνια και είχε ακόμη και τότε σε ομαλές συνθήκες αρνητικές επιπτώσεις. Συγκεκριμένα, είχε ως αποτέλεσμα μεγάλο ποσοστό μαθητών να κοπεί σε τουλάχιστον ένα μάθημα, και ένα άλλο ποσοστό να μείνει μετεξεταστέο .Επιπρόσθετα, στην Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής-αφού επιμένετε- δέον είναι να υπάρξει μία λύση που να επιφέρει τιςισορροπίες και στα τέσσερα επιστημονικά πεδία.
Εσείς τελικά τι κάνετε για την παιδεία; Δημιουργήσατε ένα σύστημα το οποίο προκαλεί σε όλους τους μαθητές άγχος, φόβο και αβεβαιότητα για το μέλλον. Επιπλέον επιμένετε να μην ακούτε την γνώμη του συνόλου για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική παιδεία στην σύγχρονη – και ταλαιπωρημένη από την πανδημία της εποχής- κοινωνία.
Και συνεπώς, ενώ εμείς βλέπουμε το καράβι της ελπίδας να χάνεται στον ορίζοντα, εσείς αλήθεια, τί σκοπεύετε να κάνετε γι΄αυτό;
Με τιμή
Ελπίζοντας στην απάντηση σας,και ότι θα εισακουστούν τα αιτήματα μας
Οι μαθητές του 1ου ΓΕ.Λ Κιάτου”.
Comments