Μια ακόμα πυραμίδα έσκασε σαν φούσκα στον αέρα, συμπαρασύροντας χιλιάδες Έλληνες, που είδαν τις «επενδύσεις» τους, ύψους εκατομμυρίων ευρώ να εξανεμίζονται. Αυτή τη φορά η πυραμίδα ήταν εξαιρετικά καλοστημένη. Απευθυνόταν σε νέους που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο και που επιθυμούσαν να αποκτήσουν ένα επιπλέον εισόδημα κατά τη διάρκεια του σερφαρίσματος τους στο facebook, στο youtube, ή στο tiktok. H πυραμίδα είχε λίγο από digital marketing, από κρυπτονομίσματα, από ανταλλακτήρια cryptos και πολύ από υποσχέσεις για εύκολα και μεγάλα κέρδη, του στυλ «πολλά βάζετε, πολλά παίρνετε», που χρησιμοποιούσαν και οι παπατζήδες της πλατείας Ομονοίας τα παλιά χρόνια.
H λογική πίσω από την Wind Media (καμία σχέση με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας) ήταν σχετικά απλή. Βασιζόταν στην αξία που έχουν τα «likes», στα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook, το Youtube και το TikTok, έχουν έσοδα από τις διαφημίσεις που ανεβάζουν. Για να αποκτούν αξία και να είναι αποτελεσματικές οι διαφημίσεις πρέπει να έχουν αρκετά «views», δηλαδή να τις βλέπουν οι χρήστες. Πρέπει να έχουν αρκετά «likes», δηλαδή να δηλώνουν οι χρήστες ότι τους αρέσει αυτό που βλέπουν. Και πρέπει να έχουν «followers», δηλαδή χρήστες που να ακολουθούν τις αναρτήσεις των διαφημιζομένων.
Οπότε η Wind Media, υποσχόταν ότι θα παρείχε έξτρα εισόδημα στους χρήστες που θα έκαναν “like”, σε συγκεκριμένες διαφημίσεις, λογαριασμούς, βιντεάκια και ιστορίες που ανεβαίνουν στα social media.
Σε ποιους θα παρείχε αυτό το εισόδημα η Wind Media; Στα μέλη της. Και πως γινόταν κάποιος μέλος της Wind Media; Καταβάλλοντας ένα ποσό εγγραφής, το οποίο θα αποσβένονταν από τα έσοδα που θα προσέφερε η Wind Media στα μέλη της, σε διάστημα μικρότερο του μηνός. Και από εκείνη τη χρονική στιγμή θα υπήρχαν μόνο κέρδη.
Η πυραμίδα, ανάλογα με το «πακέτο» που επέλεγε το μέλος, που ονομαζόταν VIP (Very Important Person), δηλαδή πολύ σημαντικό πρόσωπο, τον πλήρωνε από 0,50€ έως 2,30€, ανά like, δηλαδή συνολικό ημερήσιο κέρδος από 1,5€ έως 138€, που κατέληγε σε ένα μηνιαίο εισόδημα από 120€ έως 4.140€, ανάλογα με το ποσό της εγγραφής, για το οποίο όπως είπαμε ίσχυε το «πολλά βάζεις- πολλά παίρνεις».
Ο εγγεγραμμένος χρήστης έβλεπε αναρτήσεις και βίντεο, έκανε like στις αναρτήσεις και στα βίντεο, και έκανε εγγραφή σαν ακόλουθος στις αναρτήσεις ή στα βίντεο για να τα ακολουθεί. Στη συνέχεια, έπρεπε να κάνει screenshot της οθόνης του, δηλαδή να αποτυπώνει φωτογραφικά την «διάδραση» του και να στέλνει την φωτογραφία στη Wind Media, ώστε να αποδεικνύει ότι έχει δει την ανάρτηση και το βίντεο και ότι έχει πραγματοποιήσει σωστά τα «likes» και τα «follows».
Επιπλέον, κάθε νέο μέλος που θα προσκαλούσε ο κάθε εγγεγραμμένος VIΡ χρήστης θα ελάμβανε 15% προμήθεια επί των κερδών του νέου χρήστη, επομένως είναι κάτι που συνέφερε τους χρήστες.
Καθόλου άσχημα. Κάθεσαι μπροστά στο laptop σου, πατάς από 3 μέχρι 60 likes τη ημέρα και κερδίζεις πάνω από 4.000€ τον μήνα. Κορόιδο είσαι να δουλεύεις, όταν υπάρχει ένας τόσο απλός, εύκολος και άκοπος τρόπος να κερδίζεις; Ταυτόχρονα έβρισκες φίλους και γνωστούς και ανέπτυσσες το δίκτυο της πυραμίδας. Αυτά ήταν τα «τυράκια». Η «φάκα» ήταν το χρονικό διάστημα του ενός μηνός, μέσα στο οποίο οι χρήστες περίμεναν να κάνουν «απόσβεση της επένδυσης τους» στην Wind Media.
Οι εμπνευστές της Wind Media, για να κάνουν ακόμα πιο ελκυστική την πυραμίδα τους στη νέα ψηφιακή γενιά, καλούσε να νέα VIP μέλη να εγγραφούν μέσω ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων Binance, να μετατρέψουν τα ευρώ τους σε crypto Tether, να τα καταθέσουν στη Wind Media και να περιμένουν να κάνουν ανάληψη των κερδών τους, μέσω του USDT Wallet και της Binance.
Από τις 20 Μαΐου, τα μέλη της Wind Media, αντιμετώπιζαν δυσκολίες στην ανάληψη των χρημάτων τους. Μάλιστα στο Group των χρηστών της πλατφόρμας, είχε αναρτηθεί διευκρινιστική ανακοίνωση της Mind Media, σύμφωνα με τη οποία, λόγω της απότομης πτώσης του νομίσματος Luna στην αγορά κρυπτονομισμάτων, η αλυσιδωτή αντίδραση είχε προκαλέσει πτώση πολλών κρυπτονομισμάτων και συμφόρηση του συνολικού δικτύου της αγοράς κρυπτονομισμάτων, με αποτέλεσμα να αργούν οι αναλήψεις. Το πραγματικό αποτέλεσμα ήταν, ότι η συγκεκριμένη πυραμίδα, είχε φτάσει στο σημείο που οι εμπνευστές «σηκώνουν τα λεφτά από το τραπέζι» και εξαφανίζονται, αφήνοντας τα VIP μέλη, να μείνουν, με τα όνειρα του εύκολου και άκοπου πλουτισμού.
Σύμφωνα με στοιχεία και με πληροφορίες από τα διάφορα social media groups των VIP μελών της Wind Media, τα θύματα της πυραμίδας στην Ελλάδα είναι περίπου 600.000 και τα χρήματα που χάθηκαν πλησιάζουν τα 2 δισ. ευρώ.
Comments