Το πρώτο πράγμα που μάθαμε από την πανδημία του κορωνοϊού είναι πως η απόσταση και τα μέτρα υγιεινής σώζει ζωές. Η καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» αντηχεί σε όλο τον κόσμο, με κυβερνήσεις και επιχειρήσεις να σπεύδουν να περάσουν το μήνυμα.
Υπήρξαν πολλές μεγάλες εταιρείες στον κόσμο που έσπευσαν να συμβάλουν στην παραγωγή ιατρικού υλικού για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, όπως ο οίκος LVMH στη Γαλλία ή οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ιταλία που συνεργάζονται ώστε να παράξουν αναπνευστήρες. Την ίδια ώρα, άλλες επιχειρήσεις προσπάθησαν να στείλουν αλλιώς το μήνυμα του «Μένουμε Σπίτι». Προσαρμόζοντας το λογότυπό της στην εποχή.
Χώρισαν οι χρυσές αψίδες του McDonalds
Πολλά καταστήματα της γνωστής εταιρείας fast food, McDonalds, προχώρησαν σε μια σημαντική αλλαγή στο αναγνωρίσιμο λογότυπο των καταστημάτων. Μπορεί το M, να αναφέρεται στο πρώτο γράμμα της επωνυμίας, ωστόσο αναπαριστά και δύο χρυσές αψίδες, οι οποίες για χάρη της κοινωνικής αποστασιοποίησης χωρίστηκαν στα δύο, πήραν αποστάσεις και έτσι έστειλαν το μήνυμα «Μένουμε Σπίτι», κρατάμε αποστάσεις
Οι κύκλοι της Audi απομακρύνθηκαν
«Μένουμε σπίτι, κρατάμε τις αποστάσεις, παραμένουμε υγιείς, υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλο – είμαστε μαζί σε αυτό. Σαν πολυεθνική εταιρεία και διεθνής κοινότητα, η ύψιστη προτεραιότητα είναι να αναγνωρίζουμε τις ευκαιρίες ώστε να αμβλύνουμε την καμπύλη. Μείνετε ασφαλείς», αυτό ήταν το μήνυμα της αυτοκινητοβιομηχανίας Audi που ανάρτησε ένα σύντομο βίντεο στο οποίο οι τέσσερις κύκλοι του σήματός της χωρίζουν, απομακρύνονται ο ένας από τον άλλο, σε ένα εύγλωττο μήνυμα υπέρ της κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Αντίστοιχο και το μήνυμα της «μαμάς» εταιρείας, Volkswagen, που με Tweet της καλεί τους πολίτες να μείνουν σπίτι και να σεβαστούν τους κανόνες της κοινωνικής αποστασιοποίησης για την καταπολέμηση του κορωνοϊού. «Ευχαριστούμε που τηρείτε την κοινωνική αποστασιοποίηση» γράφει το μήνυμα, με το σποτάκι αν δείχνει στο τέλος το εμβληματικό λογότυπο της εταιρίας να ανοίγει στα δύο.
Τα γράμματα της Cocacola τηρούν την κοινωνική αποστασιοποίηση
«Το να μείνουμε μακριά είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να μείνουμε ενωμένοι». Με αυτό το μήνυμα η Cocacola αραίωσε τα γράμματα στο λογότυπό της, σε μια φωτεινή μαρκίζα που ανάρτησε στην ερημωμένη Time’s Square της Νέας Υόρκης.
Η κυρία της Chiquita υπάκουσε στο «Μένουμε Σπίτι»
Θυμάστε την όμορφη κυρία που κρατούσε το καλάθι με τις μπανάνες στο κεφάλι της, στο διάσημο λογότυπο της Chiquita; Οι υπεύθυνοι της μεγαλύτερης ίσως εταιρείας παραγωγής και διανομής μπανάνας στον κόσμο της έδωσαν… άδεια. Η κυρία αποχώρησε από το λογότυπο, που έμεινε απλά με ένα μπλε οβάλ σχέδιο και την επωνυμία της εταιρίας. «Βρίσκομαι ήδη σπίτι. Παρακαλώ κάντε το ίδιο. Προστατέψτε τον εαυτό σας» φέρεται να λέει η κυρία Τσικίτα, στην σχετική ανάρτηση της εταιρίας στο διαδίκτυο.
Χώρισε το ζευγάρι της Kappa
Τέλος η εταιρεία αθλητικής ένδυσης Kappa, επανασχεδίασε το περίφημο logo της που απεικονίζει έναν άντρα και μια γυναίκα να είναι καθισμένοι με τις πλάτες ενωμένες. Τούτη τη φορά, ο άνδρας και η γυναίκα, παραμένουν καθιστοί αλλά πλέον διατηρούν την… απαιτούμενη απόσταση.
Comments